reklama

Srdiečko

Každé ráno, keď naše kroky smerujú do školy, sa ma môj syn pýta na všetko čo ho napadne a zaujíma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Neviem prečo si vybral práve tento čas, asi je ranný tip. Ja práve naopak...takže jeho zvedavosť nie vždy viem dostatočne uspokojiť. 

Od neho otázky tipu – odkiaľ je elektrina, z čoho robia umelú hmotu, bolí to keď sa narodí bábätko, odkiaľ vie Ďuro Mokrí aké bude počasie...sú úplne normálne. Ale prečo práve ráno je jeho zvedavosť najväčšia? Na to som zatiaľ neprišla.  

No a po škole je zas on natoľko unavený, že tieto veci ho vonkoncom nezaujímajú. 

V piatok ma znova šokoval. Celú cestu kráčal pri kočíku úplne ticho, pohrúžený do svojich myšlienok. Ja som si vychutnávala ten ranný pokoj, že nemusím rozmýšľať nad jeho otázkami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď zrazu sa ozval: 

„Mamííí?“

"Áno, zlatko?“

„Pán Boh má veľmi veľa sŕdc, však?“

„???“

„No veď aby mohol dať každému bábätku. Tak som rozmýšľal, že bez srdca nikto nemôže žiť, nie? A kto iný by im vedel dať to najlepšie srdiečko ak nie Boh?“ 

No čo poviete na moje srdiečko, nevymyslel to dobre ?

Elena Bartová

Elena Bartová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychutnávam si materstvo plnými dúškami:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu