reklama

Byť modelkou za každú cenu?

Zapla som si večer JOJ-ku a to čo som uvidela, mi úplne vyrazilo dych. Zažila som mierne povedané šok! Nieže by som bola puritánka, ale toto bolo aj na mňa veľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (98)

Mladé, neplnoleté dievčatá, v spodnom prádle, na hlavnej stanici, akože modelky, akože predvádzali modely.  

No neviem ako tí rodičia, čo dovolili svojim dcéram, aby niečo takéto robili, ale ja a ani môj muž by sme toto svojej dcére nikdy nedovolili.  

Bolo to úplne trápne a aj ponižujúce, ako tí okolo idúci chlapi slintali na tie mladé dievčatá. No fuj.  

Ja viem, že sa to určite mnohým páčilo a nič proti takýmto programom nemajú, ale ja som len chcela povedať svoj názor.  

Neviem ako to ďalej pokračovalo, radšej som to prepla.

Elena Bartová

Elena Bartová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychutnávam si materstvo plnými dúškami:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu