reklama

Spomienka

Niektorý deň som si prezerala staré zošity zo strednej školy. Chystám na prijímačky, tak som chcela oživiť zabudnuté vedomosti. Z jedného zošita my vypadol hárok popísaného papiera s nadpisom „ Čo chcem dosiahnuť do tridsiatky“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„ Čo chcem dosiahnuť do tridsiatky“.  

  1. Osamostatniť sa od rodičov

  2. Super manžela

  3. Tri deti...ďalšie možno po tridsiatke :O)

  4. Nádherný dom, najlepšie niekde na samote v horách

  5. Niekoľko hektárový pozemok

  6. Auto

  7. Vydať dva bestselery

  8. Mať kone, psov, mačky (najlepšie farmu)

  9. Super prácu

  10. Tučné konto

  11. Vidieť Austráliu

  12. Mať ukončené aspoň dve výšky

  13. Naučiť sa kresliť

  14. Vlastniť jednu hviezdu (v galaxii)

  15. Vedieť po anglicky, nemecky, španielsky

   

Bolo zaujímavé čítať si po toľkých rokoch tento zoznam. Ani neviem pri akej príležitosti som ho vlastne písala. Ale teraz som sa na ňom celkom dobre zabavila. Možno by som mala byť sklamaná zo seba, že som nesplnila svoje očakávania, no i tak som spokojná. Štyri z pätnástich som splnila 1,2,3,9. Takže v tom najdôležitejšom som bola úspešná.  

Ostatné body možno stihnem dosiahnuť.  

Do tridsiatky mám ešte päť mesiacov.      

Elena Bartová

Elena Bartová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychutnávam si materstvo plnými dúškami:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu