reklama

Hudba, hudba, hudba

V pondelok naša dcérka Mia oslávila nádherných šesť mesiačikov. Nevieme si ju vynachváliť, ona je to najúžasnejšie bábätko bod šírim nebom. A keďže krásu už do vienka dostala, chceme jej rozvíjať aj intelekt. Čítala som viacero článkov a rôznych štúdií o tom ako rozvíjať inteligenciu u detí. Ja som sa rozhodla vyskúšať a aplikovať jednu z nich, ktorá jej neublíži ba práve naopak len prospeje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Je to hudba špeciálne zložená holandským skladateľom Raimondom Lapom pre bábätká, ktorá podporuje rozvíjanie intelektu. Taktiež dieťa spozná základy rytmu, harmónie a melódie. Prvú skladbu zložil pre svojho syna a neskôr ju otestovali na päťdesiatich bábätkách. Od tej doby jeho skladby určené pre deti sú medzinárodne uznávané a nielen podľa jeho slov, práve táto hudba podporuje rozmýšľanie, pamäť a kreatívne myslenie. 

Tak sme začali počúvať tieto skladby. Moje prvé dojmy sú len a len pozitívne. Najprv som bola trošku skeptická, ale teraz už vidím, že to fakt zaberá. Ešte nevieme či znej bude génius a vlastne na tom ani nezáleží. No je oveľa kľudnejšia a celkovo sa mi zdá byť spokojnejšia. Musím priznať, že to nezaberá len na ňu, ale aj na jej starších bratov. Čo som maximálne uvítala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď náhodou pôjdete okolo nás kľudne sa pristavte pri našom okne a započúvajte sa do tej nádhernej melódie, možno vám to pozdvihne náladu a prežijete krajší deň.

Elena Bartová

Elena Bartová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychutnávam si materstvo plnými dúškami:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu