reklama

Chcem chytiť dúhu...

Keby som mohla chytiť dúhu, tak by som to spravila.

Písmo: A- | A+

 

Len pre teba, aby som jej krásu tebe darovala.

V dňoch keď sa cítiš osamelí, by som ti postavila vrch aby patril len tebe.

Bolo by to miesto pre rozjímanie, kde by si mohol byť sám so svojimi myšlienkami.

Keby som dokázala chytiť tvoje starosti a problémi, hodila by som ich do mora.

No nemám tú moc to všetko spraviť.

Neviem stavať vrchy, chytať dúhy ani zbaviť ťa všetkých starostí...ale prosím dovoľ mi byť tou najlepšou ženou pre teba.

Človekom, ktorý vždy bude stáť pri tebe...

Elena Bartová

Elena Bartová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vychutnávam si materstvo plnými dúškami:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu